FAQ (Najczesciej zadawane pytania)
Po co pozycjonowac strone?
W jakich wyszukiwarkach pozycjonujecie strony?
Jaki jest koszt pozycjonowania?
Czy efekt pozycjonowania jest trwaly?
Po jakim czasie od podpisania umowy strona znajdzie sie w pierwszej "10"?
Dlaczego pobierana jest miesieczna oplata?
Po co pozycjonowac strone?
- Z badań wynika, że 86,2% internautów poszukuje produktów i usług przez wyszukiwarki. Strona firmowa, która nie pojawia się na pierwszych stronach w wynikach Google.pl po wpisaniu w oknie wyszukiwarki fraz związanych z branżą w której działa, tak naprawdę nie istnieje w oczach internautów.
- Im wyższa pozycja strony, tym większa jej popularność. Pierwsza dziesiątka wyników wyszukiwarki Google (cała pierwsza strona) otrzymuje ponad 90% kliknięć (źródło: Searchlight Digital). Linki znajdujące się na kolejnych stronach otrzymują zazwyczaj poniżej 1 proc. kliknięć. Oznacza to, że pozycja strony w wynikach wyszukiwania odpowiada za ilość generowanych na nią wejść.
- Im wyższa popularność strony, tym większa ilość klientów. Wzrost popularności strony pociąga za sobą wzrost liczby klientów zainteresowanych ofertą Państwa firmy.
- Im większa ilość klientów, tym wyższy zysk firmy. Zgodnie z prawami marketingu sieciowego duża odwiedzalność strony przekłada się bezpośrednio na wzrost zainteresowania ofertą danej firmy, a co za tym idzie na zwiększenie zysku finansowego.
- Jest to jedna z najtańszych form reklamy – Nie płacą Państwo wyszukiwarkom za publikację wpisu na jej stronach. Muszą Państwo jedynie ponosić koszty wypozycjonowania strony firmowej.
- Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej klientów. Dzięki pozycjonowaniu na określone frazy stronę Państwa firmy odnajduje ten klient, który jest zainteresowany dokładnie tym, co mogą Państwo mu zaoferować.
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy – w oczach internautów wyższa pozycja strony w wynikach wyszukiwarki utożsamiana jest z prestiżem i wiarygodnością firmy.
W jakich wyszukiwarkach pozycjonujecie strony?
W wyszukiwarce Google - w Polsce, 95,22% osób korzysta z wyszukiwarki Google.
(źródło: Gemius SA, gemiusTraffic, 07/03/2011 – 12/03/2011)
Jaki jest koszt pozycjonowania?
Koszt pozycjonowania strony na dane hasło jest zróżnicowany i zależy on od kilku czynników, m.in. od konkurencyjności branży w jakiej działa firma, popularności słów kluczowych, od obecnej pozycji strony w wynikach wyszukiwarki, wieku domeny itp. Aby uzyskać precyzyjniejsze informacje zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego. Zapytanie jest bezpłatne i niezobowiązujące.
Czy efekt pozycjonowania jest trwaly?
Pozycjonowanie nie jest działaniem jednorazowym. Aby strona utrzymywała się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwarki nasi specjaliści codziennie monitorują zmiany i dokładają wszelkich starań, aby strona była w czołówce wyników na daną frazę, słowa kluczowe. Jest to niezbędne, ponieważ konkurencja również pozycjonuje swoje strony, a ponadto algorytm Google jest nieustannie udoskonalany.
Po jakim czasie od podpisania umowy strona znajdzie sie w pierwszej "10"?
Zależy to od trudności fraz na które pozycjonuje się stronę. Rozpiętość czasowa jest szeroka – wypozycjonowanie strony do pierwszej dziesiątki może trwać od tygodnia (dla fraz łatwiejszych) do około pół roku (hasła charakteryzujące się najwyższym stopniem trudności). W praktyce trwa to od dwóch do czterech miesięcy. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań aby efekt przyszedł w jak najkrótszym czasie.
Dlaczego pobierana jest miesieczna oplata?
Pozycjonowanie strony wymaga ciągłego monitoringu. Nasi specjaliści codziennie dokładają wszelkich starań by pozycja strony w wyszukiwarce była jak najwyższa. Należy jednak nadmienić, że miesięczna kwota pobrana za dane hasło uzależniona jest od częstości występowania strony Klienta po wpisaniu określonych fraz na pozycjach ustalonych w umowie (np. 1-10). Innymi słowy Klient płaci jedynie za dni, w których strona znajduje się na określonych pozycjach.